درباره ما.

هر آنچه که در باره ما باید بدانید

درباره ما

ما در نبکا دارای چند دفتر و شرکت در نقاط مختلف ایران با ساختاریهلدینگی هستیم. هزینه خرید و همچنین هزینه های نگهداری دستگاه های کارت ساعت زن و عدم یکپارچگی خروجی ها و گزارشات پایان ماه و بررسی جداگانه اونها، ما رو به فکر ایجاد یک سیستم نرم افزاری کم هزینه و یکپارچه انداخت و اینطور بود که به سفارش واحد تحقیق و توسعه، تیم نرم‌افزاری نبکا در مدت زمان کوتاهی نسخه اولیه تی‌تایم رو پیاده سازی کرد. مدیریت شرکت از این نوزاد خوشش اومد و این شد که براش اسم گذاشتیم. “تی” به معنی برای تو و “تایم” هم زمان به معنی زمان. تیم نرم‌افزار شروع کردن به توسعه مستمر و بهبود رابط کاربری و امکانات تی تایم. در مدت زمان کوتاهی تی تایم جایگزین راهکارهای قدیمی شرکت شد و تیم بازرگانی مسئولیت معرفی و ارائه محصول به سایر شرکت ها با مشکلات و دغدغه های مشابه خودمون رو بر عهده گرفت.

تی‌تایم یک سامانه نرم افزاریه که کاربرها با استفاده از اپلیکیشن، ساعت ورود، خروج و درخواست‌های خودشون از جمله مرخصی و ماموریت رو ثبت میکنن. مدیران هم می‌توانند گزارش‌های مورد نیاز خودشونو هر زمان که خواستن ببینن. حتی اگه شرکت نباشن می‌تونن ساعت ورود و خروج و درخواست ماموریت و مرخصی مجموعه خودشون رو ببینن و تایید یا رد کنن. ماموریت تی‌تایم اینه که همه شرکت‌های کوچک و متوسط، مخصوصا اونایی که میخوان منعطف باشن، در مکان‌های پراکنده و به صورت غیر متمرکز مستقر هستن، استارت آپ‌ها و … بتونن با کمترین هزینه کل فرایند ثبت ساعت و محاسبات حقوق و مرخصی و.. رو بدون هزینه های جانبی مدیریت کنن و نظم و انسجام رو در سازمانشون جاری و ساری کنند.

اگه که به اطلاعات بیشتری از این محصول احتیاج دارین یا سوالی تو ذهنتون هست، ما منتظر تماستون هستیم.

فهرست