امکانات و قابلیت‌ها.

.. . .

ورود و خروج کارکنان، از گذشته‌های دور یکی از چالش‌های همیشگی و مشکلات صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ بوده است. سیستم‌های ورود و خروج پرسنل، یک ابزار عالی و کارآمد برای مدیریت زمان ورود و خروج پرسنل، افزایش بهره‌وری، بهبود عملکرد کارکنان و ایجاد یک نظم پایدار در شرکت است. در گذشته برای نظم دادن به ساعات ورود و خروج کارمندان، از روش‌های سنتی مانند نوشتن ساعت‌ها و کارت‌های پانچی استفاده می‌شد. با توسعه فناوری پردازش تصویر و هوش مصنوعی و دسترس قرار گرفتن این فناوری‌ها، دستگاه‌های حضور و غیاب بیومتریک توسعه یافتند. خصوصیات بیومتریک ویژگی‌های منحصر به فرد اشخاص است. متدوال‌ترین راه‌های شناسایی بیومتریک از طریق صورت، اثر انگشت، شبکیه، عنبیه و صدا هستند. این سیستم‌های ثبت ورود و خروج کارکنان از دو بخش تشکیل شده است: بخش نرم‌افزار و بخش سخت‌افزار. بخش سخت‌افزاری همان دستگاه کنترل ورود و خروج است که کارمندان را شناسایی می‌کند و ساعات ورود و خروج آن‌ها را به ثبت می‌رساند. بخش نرم‌افزاری دستگاه بخشی است که این اطلاعات و داده‌ها را از دستگاه می‌گیرد و محاسبات و تولید گزارشات را برای آن‌ها به انجام می‌رساند. سخت‌افزارهای بیومتریک در کنار مزایای خود دارای معایبی هستند. تقلب و ثبت ساعت توسط فرد دیگر در سیستم‌های کارتی، هزینه بالای تعمیر و عدم شناسایی اثر انگشت (مخصوصا در مشاغل یدی) در سیستم‌های تشخیص اثر انگشت، قیمت بالا خرید، نگهداری و حفظ شرایط حساس سیستم‌های تشخیص چهره از این جمله هستند.

با پیچیده‌تر شدن روابط بین سازمان‌ها، نیاز برای کنترل پرسنل و کارمندان مشغول به کار در بیرون از اداره یا شرکت بیشتر شده است. در مواردی هم برای ثبت مرخصی یا ماموریت برای کارکنانی که به کامپیوتر دسترسی ندارند، مساله مهمی است. به همین جهت اپلیکیشن‌های حضور و غیاب برای کمک به مدیران و پرسنل سازمان‌ها و کسب‌ و کارهای بزرگ و کوچک طراحی و تولید شده و روانه بازار شدند. اپلیکیشن حضور و غیاب پرسنل تی‌تایم سامانه‌ای است که برای محدودیت‌های بیان شده طراحی شده است. عمده مزایای استفاده از اپلیکیشن ثبت تردد تی‌تایم عبارت است از:

  • سهولت استفاده و خطای نزدیک به صفر
  • انطباق با سیستم‌های موجود و قابلیت توسعه و یکپارچه‌سازی
  • ثبت ساعت ورود و خروج در اپلیکیشن مبتنی بر موقعیت مکانی
  • ثبت، تایید و پیگیری آنلاین درخواست‌های مرخصی و ماموریت
  • تعریف سازمان و دفترهای کاری مختلف و پرسنل هر دفتر
  • دسترسی سلسله‌مراتبی و تفکیک‌شده مدیران به نیروهای خود
  • دسترسی آنلاین به گزارشات متنوع طراحی شده
  • امکان بهره‌گیری از پلن رایگان و ارتقا اشتراک بر اساس نیاز سازمان
  • امکان تعریف قوانین و محدودیت‌ها برای هر سازمان و دفتر
  • دارای نسخه اندروید و iOS و پنل مدیریت
  • بدون نیاز به تخصص، ابزار خاص یا سخت افزار جانبی برای راه‌اندازی
  • استفاده از فضای ابری امن برای ذخیره اطلاعات
فهرست