امکانات و ویژگی های نرمافزار آنلاین حضور و غیاب تی تایم
نرمافزار حضور و غیاب آنلاین با خطای نزدیک به صفر بدون نیاز به خرید سخت افزار
ثبت ورود ، خروج و درخواست ها
ثبت ساعات ورود و خروج بر اساس موقعیت مکانی
ثبت، تایید و پیگیری آنلاین درخواستهای مرخصی و ماموریت
امکان شخصی سازی دفاتر و تقویم کاری
تعریف سازمان و دفترهای کاری مختلف و پرسنل هر دفتر
امکان تعریف قوانین و محدودیتها برای هر سازمان و دفتر
- تعریف تقویم کاری منحصر به هر دفتر کاری
ارائه گزارشات آنلاین از عملکرد مدیران میانی و کارمندان
دسترسی سلسله مراتبی و تفکیک شده مدیران به نیروهای خود
دسترسی آنلاین به گزارشات طراحی شده پرکاربرد
- امکان بهره گیرى از پلن رایگان و ارتقا اشتراک بر اساس نیاز سازمان
سایر قابلیت ها
امکان دسترسی به پنل مدیریت در سه پلتفرم با روشی یکسان
پنل وب ادمین جهت مدیریت سازمان مهیا شده که مدیران با مراجعه به بخش ادمین میتوانند تغییراتی همچون ویرایش سازمان ، کارمندان ، تقویم کاری و سایر مشخصات را انجام دهند.
جهت مشاهده راهنمای پنل وب به بخش " آموزش > راهنمای پنل وب " مراجعه فرمایید.
اپ اندروید تیتایم برای رفع نیاز های جامع در زمینه حضور و غیاب به صورت آنلاین طراحی شده است که شامل دو بخش مدیر و کارمند میباشد.
مدیر تایین میکند که هر دفتر شامل کدام کارمندان و ساعات کاری است
برای دانلود نرمافزار اندروید میتوانید به بازار یا گوگل استور مراجعه کنید.
کاربران آیاواس میتوانند با مراجعه به آدرس www.web.titime.ir یا دانلود از سیبچه از نرمافزار استفاده کنند