درباره ما

استارت آپ تی تایم (Titime)، در نیمه دوم سال 98، تحت حمایت هلدینگ شناخته شده نبکا (نوین برنامه کارا شریف)  تاسیس شد.

هلدینگ نبکا با در استخدام داشتن جمعیت قابل توجهی از نیروهای انسانی در چندین شرکت متفاوت، به ضعف دستگاه های حضور و غیاب و عدم مدیریت اجایل (چابک) آنها پی برد و در همان سال، طی مشورت با مدیران برجسته  HR، طراحی محصولی کاربردی و بومی را  برای هلدینگ خود در دستور کار قرار داد.

این محصول طی چندین سال توسعه و عیب یابی، مبتنی بر بهترین رویکرد های طراحی، آزمایش شد و در سال 1401 پس از 3 سال استفاده مداوم، هیئت مدیره تصمیم گرفت تی تایم را به عنوان نرم افزار حضور و غیاب آنلاین، روانه بازار کند.

از آنجایی که این محصول، نوعی ابزار بومی برای بهبود تجربه مدیریت وافزایش بهره وری کارمندان هلدینگ نبکا بوده است، از کیفیتی بسیار قابل قبول برخوردار است و جهت تسریع امور منابع انسانی و افزایش تمرکز مدیران، از اضافه کردن هرگونه امکانات غیر ضروری در آن پرهیز شده است.
به همین جهت، رقابتی ترین قیمت بازار را ارائه کردیم تا به سهم خودمان به اکوسیستم استارت آپی کشورحمایت کرده باشیم.

درباره نرم‌افزار حضور غیاب آنلاین تی تایم

تی تایم، یک نرم افزار حضور غیاب آنلاین مبتنی بر تکنولوژی (GPS) است که ساعات ورود و خروج کارمندان را فقط در صورتی که در محل از پیش تعیین شده حضور داشته باشند ثبت می کند. مدیران شرکت یا منابع انسانی که اختیارات نرم افزار به آنها داده می شود، قادر به دیدن گزارش وضعیت کارمندان، درخواست های مرخصی ساعتی و روزانه، گزارشات فعالیت کارمندان و چک لیست وظایف آنها خواهند بود. استفاده از نرم افزار برای مدیران، وابسته به حضور در محل کار نیست و مدیران می توانند از هرجا که هستند، بدون نیاز به صرف وقت ارزشمندشان، به روند فعالیت نیروی انسانی شتاب دهند.

رضایت کاربران

در مدتی کوتاه

0+

تعداد سازمان

0+

تعداد کاربران فعال
تایم لاین رشد نرم‌افزار تی تایم

تی تایم در سال 1398 تاسیس شد

دمو " 1401/01/23 "

پیاده سازی امکانات نرم‌افزار

فاز اول " 1401/02/28 "

طراحی و پیاده سازی UI و UX

فاز دوم " 1401/04/13 "

تست و رفع ایرادات کاربران

فاز نهایی " 1401/04/15 "

انتشار