آموزش استفاده ادمین از نرم‌افزار تی تایم

 

در صفحه وارد شده اگر از اعضای سازمانی هستید، به مدیر خود اطلاع دهید تا شما را به دفتر خود اضافه نماید و سپس دکمه “بارگذرای مجدد” را انتخاب نمایید. در غیر این صورت، برای ایجاد سازمان جدید و پرسنل آن دکمه “ثبت سازمان جدید” را انتخاب نمایید.

ثبت سازمان جدید / اطلاعات سازمان

 

گذاشتن لوگوی سازمان اجباری نمی‌باشد، در صورت تمایل با کلیک بر روی، عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید و نام سازمان خود را در باکس مربوطه وارد نمایید. منظور از “مرخصی ماهانه پرسنل”، حداکثر ساعت برای مرخصی پرسنل است که مدیر مستقیم می‌تواند برای آن پرسنل تعیین نماید.

پس از تکمیل اطلاعات بر روی دکمه “تایید و رفتن به مرحله بعد” کلیک نمایید.

 

ثبت سازمان جدید / انتخاب پلن

 

مدت زمان و سرویس مورد نظرتان را انتخاب نمایید و بر روی دکمه “پرداخت و رفتن به مرحله بعد” کلیک نمایید. در صورت غیر رایگان بودن سرویس، به درگاه پرداختی هدایت می‌شوید.

ثبت سازمان جدید / ایجاد دفتر

 

نام دفترتان را در باکس مربوطه وارد نمایید و با کلیک بر روی نقشه، موقعیت دفترتان را بر روی نقشه مشخص نمایید. با کلیک بر روی   می‌توانید موقعیت فعلی خود را بر روی نقشه مشاهده نمایید.

منظور از “محدوده مجاز ثبت ساعت” محدوده ای است که با توجه با مکان مشخص شده بر روی نقشه پرسنل میتوانند ثبت ساعت کنند. بر روی دکمه “ثبت دفتر و رفتن به مرحله” بعد کلیک نمایید.

ثبت سازمان جدید / ایجاد تقویم

 

با انتخاب دفتر مورد نظر می‌توانید برای آن دفتر تقویم ایجاد نمایید.

ابتدا سال مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای تعطیل بودن روز‌های هفته از سوییچ کنار هر روز استفاده نمایید و یا شروع روز کاری و پایان روز‌کاری و اضافه کاری هر روز را به صورت جداگانه مشخص نمایید. منظور از “پ.اضافه کار” ساعتی است که به‌عنوان پایان اضافه‌کاری در آن روز در نظر گرفته می‌شود.

ثبت سازمان جدید / ایجاد تقویم

 

با روشن نمودن گزینه “تعطیل بودن تعطیلات رسمی سال” تمامی تعطیلات رسمی سال به صورت خودکار تعطیل در نظر گرفته می‌شود.

“تاخیر مجاز روزانه و ماهانه” بدین معنا می‌باشد که در صورت تعیین “تاخیر مجاز روزانه” تاخیر روزانه پرسنل به همان میزان کسری حضور محسوب نمی‌شود به شرط آن که مجموع  تاخیر‌های روزانه از “تاخیر مجاز ماهانه” بیشتر نشود.

ثبت سازمان جدید / ایجاد تقویم

 

 “شناوری ساعت ورود” بدین معناست که پرسنل می‌توانند دقایقی قبل و بعد از شروع ساعت کاری وارد دفتر شوند و هنگام خروج به همان میزان می‌توانند زودتر یا دیرتر بدون کسری ساعت حضور خروج بزنند. به طور مثال اگر “ساعت شروع” 8:00  و “ساعت خروج” 16:00  باشد و “ساعت شناوری قبل ورود” 15دقیقه باشد، پرسنل می‌توانند ساعت 15:45 بدون کسری حضور، خروج داشته باشند.

ثبت سازمان جدید / افزودن پرسنل

 

نام و نام‌خانوادگی و شماره تلفن همراه کارمند خود را در کادر‌های مربوطه وارد نمایید سپس دفتر یا دفتر‌هایی که آن کارمند در آن قرار دارد را انتخاب کنید. در صورت تعیین حداکثر اضافه کاری روزانه و ماهانه، میزان تعیین شده به طور خودکار توسط سیستم تایید می‌شود.

ثبت سازمان جدید / افزودن پرسنل

 

مدیر مستقیم  را از بین کارمندان سازمان خود انتخاب کنید. مدیر مستقیم می‌تواند اطلاعات کارمند ایجاد شده را مشاهده نماید و تا میزان مشخصی از درخواست های او را تایید یا رد کند. در صورت ایجاد پرسنل دیگر دکمه “ثبت پرسنل و افزودن پرسنل دیگر” را انتخاب نمایید، با انتخاب دکمه “ثبت پرسنل و خروج از صفحه” روند ثبت سازمان به پایان می‌رسد.

خانه

 

در صفحه خانه، نام ونام‌خانوادگی، نام سازمان و دفتر یا دفترهایی که در آن عضو هستید را مشاهده می‌نمایید. مدیر سازمان امکان مشاهده لیست پرسنل را دارا است.

خانه

 

در صفحه خانه، نام و نام‌خانوادگی، نام سازمان و دفتر یا دفترهایی که در آن عضو هستید را مشاهده می‌نمایید. مدیر سازمان امکان مشاهده وضعیت فعلی پرسنل سازمان خود اعم از “حضور، ماموریت، مرخصی، خروج و غیبت”  را دارا است.

خانه

 

در صفحه خانه، نام و نام‌خانوادگی، نام سازمان و دفتر یا دفترهایی که در آن عضو هستید را مشاهده می‌نمایید. مدیر سازمان می‌تواند در صورت وجود درخواست از سوی پرسنل، اخرین درخواست‌های در انتظار پرسنل را مشاهده و در همان جا تایید و یا رد نماید.

پرسنل

 

مدیر سازمان امکان مشاهده صفحه پرسنل را دارد.

در قسمت بالای صفحه با کلیک بر روی امکان ایجاد پرسنل جدید وجود دارد. همچنین لیست پرسنل سازمان بر اساس آخرین وضعیتشان را مشاهده می‌نمایید، که امکان جستجوی پرسنل  بر اساس نام وجود دارد. با کلیک بر روی هر آیتم، وارد پروفایل آن پرسنل می‌شوید.

پروفایل

 

در این صفحه موارد زیر را در رابطه با هر پرسنل مشاهده می‌نمایید:

  • امکان ویرایش
  • امکان تماس
  • امکان ارسال پیام
  • مشخصات
  • تاریخچه کامل حضور
  • آخرین درخواست‌های در انتظار تایید

پروفایل

 

  • نمودار عملکرد کلی بر اساس ماه جاری و از ابتدای سال
  • نمودار حضور در ماه جاری و از ابتدای سال

پروفایل

 

  • نمودار وضعیت ورود و خروج ماه جاری

این نمودار بر اساس “ساعت ورود به سازمان”، “ساعت خروج از سازمان”، “تاخیر مجاز تعریف شده”، “ورود ثبت شده پرسنل” و “خروج ثبت شده پرسنل” نمایش داده می‌شود.

درخواست ها

 

مدیر سازمان امکان  مشاهده گزینه “تایید یا رد درخواست‌ها” را دارد.

برای دسترسی به هر کدام از گزینه ها بر روی آن کلیک کنید. همچنین آخرین درخواست‌هایی که ثبت کرده‌اید را مشاهده می‌نمایید برای مشاهده بیشتر درخواست‌ها بر روی تاریخچه کامل کلیک کنید. با کلیک بر روی امکان ویرایش و یا حذف درخواست خود را دارید.

تایید یا رد درخواست‌ها

 

در این قسمت در صورت وجود درخواستی از سمت پرسنل، امکان مشاهده و تایید یا رد هر کدام از درخواست ها را دارید. با کلیک بر روی نوع نمایش لیست تغییر داده می‌شود. با کلیک بر روی نیز لیست درخواست‌ها بر اساس “سازمان”، “دفترکاری” و “نوع درخواست” فیلتر می‌شود.

تی‌تایم من

 

در این صفحه شما به تنظیمات اپلیکیشن و چت با پرسنل دیگر دسترسی دارید. همچنین با کلیک و انتخاب سازمان مورد نظر، می‌توانید “اطلاعات حساب کاربری”، “اطلاعات کلی سازمان”، “دفاتر سازمان” و “تقویم کاری” مربوط به آن سازمان را مشاهده ‌نمایید. همچنین مدیر سازمان امکان ثبت سازمان جدید را دارد.

اطلاعات کلی سازمان

 

مدیر سازمان امکان ویرایش و ثبت سازمان جدید و مشاهده سرویس پلن سازمان خود و امکان تمدید و تغییر آن دارد. خاطر نشان می‌شود دکمه تمدید در صورت غیر رایگان نبودن پلن و هفته آخر باقی مانده از پلن جاری فعال می‌شود.

در این صفحه تمامی اطلاعات مربوط به سازمان خود اعم از قوانین، دفاتر و پرسنل سازمان خود را مشاهده می‌نمایید. با کلیک بر روی هر کدام از آیتم‌های دفاتر و پرسنل، اطلاعات مربوط به آن آیتم را مشاهده خواهید نمود.

اطلاعات کلی سازمان

 

مدیر سازمان امکان مشاهده وضعیت فعلی پرسنل سازمان خود اعم از “حضور، ماموریت، مرخصی، خروج و غیبت”  را دارا است.

ویرایش سازمان

 

در این صفحه می‌توانید نام، لوگو، قوانین سازمان خود را تغییر دهید. همچنین امکان ایجاد دفتر جدید، حذف و یا ایجاد پرسنل جدید را دارا هستید.

تغییر پلن

 

در صورت تمایل می‌توانید پلن جاری خود را تغییر دهید.

پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و مابه‌التفاوت آن را پرداخت کنید.

دفاتر سازمان

 

با انتخاب هر کدام از دفاتر موجود اطلاعات مربوط به آن دفتر اعم از موقعیت دفتر، تقویم کاری، پرسنل آن دفتر را مشاهده می‌نمایید. با کلیک بر روی هر کدام از آیتم‌های تقویم و پرسنل، اطلاعات مربوط به آن آیتم را مشاهده خواهید نمود. مدیر سازمان امکان ویرایش و ثبت دفتر جدید برای سازمان را دارد.

دفاتر سازمان

 

مدیر سازمان امکان مشاهده وضعیت فعلی پرسنل سازمان خود اعم از “حضور، ماموریت، مرخصی، خروج و غیبت”  را دارا است.

ویرایش دفتر

 

در این صفحه امکان ویرایش موقعیت دفتر خود را دارید. همچنین شما می‌توانید تقویم دفتر را ویرایش و یا تقویم جدید ایجاد نمایید.

ویرایش دفتر

 

لیست پرسنل دفتر به همراه آخرین وضعیتشان را مشاهده می‌نمایید. در این صفحه شما امکان حذف پرسنل و یا ایجاد پرسنل جدید را دارا هستید.

تقویم کاری

 

با انتخاب هر کدام از دفاتر موجود، اطلاعات تقویم کاری آن دفتر اعم از سال تقویم، ساعات کاری روزهای هفته و تعطیل بودن تعطیلات رسمی سال را مشاهده می‌نمایید. مدیر سازمان امکان ویرایش و ثبت تقویم جدید برای دفتر را دارد.

تقویم کاری

 

با انتخاب هر کدام از دفاتر موجود، قوانین تاخیر مجاز و تقویم تمامی روزهای سال را مشاهده می‌نمایید. در نمایش تقویم، روزهای تعطیل به رنگ قرمز نمایش داده می‌شود و با کلیک بر روی هر روز، اطلاعات و وضعیت آن روز را می‌توانید مشاهده و در صورت مدیر سازمان بودن تغییر دهید.

ویرایش تقویم

 

در این قسمت شما امکان تغییر دفتر و سال تقویم کاری را ندارید و می‌توانید قوانین ساعات کاری برای روزهای هفته و تعطیل بودن یا نبودن تعطیلات رسمی سال را تغییر دهید.

تنظیم برنامه تقویم کاری

ویرایش تقویم

 

مقدار تاخیر مجاز روزانه و ماهانه را تغییر دهید. “تاخیر مجاز روزانه و ماهانه” بدین معنا می‌باشد که در صورت تعیین “تاخیر مجاز روزانه” تاخیر روزانه پرسنل به همان میزان کسری حضور محسوب نمی‌شود به شرط آن که مجموع  تاخیر‌های روزانه از “تاخیر مجاز ماهانه” بیشتر نشود. خاطر نشان می‌شود تاریخ اعمال تغییرات بعد از روز جاری و ماقبل آن می‌باشد.

برنامه تقویم کاری

ویرایش تقویم

 

 “شناوری ساعت ورود” بدین معناست که پرسنل می‌توانند دقایقی قبل و بعد از شروع ساعت کاری وارد دفتر شوند و هنگام خروج به همان میزان می‌توانند زودتر یا دیرتر بدون کسری ساعت حضور خروج بزنند. به طور مثال اگر “ساعت شروع” 8:00  و “ساعت خروج” 16:00  باشد و “ساعت شناوری قبل ورود” 15دقیقه باشد، پرسنل می‌توانند ساعت 15:45 بدون کسری حضور، خروج داشته باشند.

حضور غیاب ارزان