شرایط، قوانین و مقررات تی تایم

شرایط، قوانین و مقررات تی تایم
به وب سایت تی تایم خوش آمدید. خواهشمند است به منظور استفاده از سرویس های تی تایم، مطالب این توافقنامه را به دقت مطالعه فرمایید.

ماده 1. تعاریف و اصطلاحات
1-1- تی تایم: تی تایم که در حوزه ارائه سرویس ها و نرم افزارهای مدیریت کسب و کار، مبتنی بر تکنولوژی رایانش ابری با نام تجاری تی تایم فعالیت می کند.

1-2- توافقنامه: توافق الکترونیک فی‌ما‌بین تی تایم و کاربر (متن این صفحه) جهت بهره برداری از سرویس های تی تایم که طرفین ملزم به رعایت مفاد آن می باشند.

1-3- کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که به‌صورت مستقیم یا از طریق نماینده قانونی خود، نسبت به ایجاد حساب کاربری و خرید اشتراک یک یا چند سرویس تی تایم اقدام نموده است و در حال استفاده از سرویس های خریداری شده می باشد.

1-4- حساب کاربری: حسابی است که هر کاربر جهت استفاده از سرویس های تی تایم، با وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز از طریق صفحه ثبت نام در وب سایت تی تایم ایجاد نموده است و توسط تی تایم اعتبارسنجی و تایید گردیده است.

1-5- اشتراک: مجوز دسترسی و استفاده از سرویس های تی تایم برای یک دوره زمانی محدود با تعرفه معین که توسط کاربر انتخاب و خریداری می‌گردد و به درخواست کاربر امکان تمدید یا تغییر در پایان دوره را دارد.

1-6- سرویس: به هر یک از خدمات تی تایم که در یکی از دسته های زیر قرار می گیرد:
1-6-1- بسته های نرم افزاری که از طریق وب سایت تی تایم به کاربران ارائه می گردد.
1-6-2- خدماتی که از طریق تی تایم به کاربر یا بازدیدکننده وب سایت تی تایم (شامل موضوعات فنی و کاربردی) ارائه می شود.

1-7- اختلال: هر گونه توقف یا کاهش کیفیت در ارائه سرویس.

ماده 2. شرایط استفاده
2-1- ثبت نام یا ورود به وب سایت تی تایم و استفاده از هر یک از سرویس ها ، به معنای مطالعه و قبول شرایط، قوانین و مقررات تی تایم می باشد.کاربران موظف هستند به شکل دوره ای از جدیدترین نسخه‌ی این توافقنامه مطلع شوند. این توافقنامه، تمامی سرویس های تی تایم را شامل می شود.

2-2- این توافقنامه تحت هیچ شرایطی به معنای انتقال مالکیت سرویس های تی تایم به کاربر نمی باشد.

2-3- استفاده از هر یک از سرویس های تی تایم (خرید اشتراک یا استفاده آزمایشی)، منوط به ایجاد و تایید حساب کاربری در وب سایت تی تایم است.

2-4- کلیه شرایط و قوانین تی تایم، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . همچنین کاربران می پذیرند و موظف هستند که از خدمات تی تایم برای انجام هیچ فعالیت غیرقانونی استفاده نکنند.

2-5- ایجاد حساب کاربری در وب سایت تی تایم و عدم تهیه اشتراک، حق و حقوقی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

2-6- کاربران می‌پذیرند که تی تایم ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند.
2-6-1- تامین و پرداخت هزینه سخت افزارهای مورد نیاز و اینترنت، به منظور استفاده از سرویس های تی تایم تماما بر عهده کاربر می باشد.

2-7- کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به تی تایم می باشد و هر گونه استفاده یا سوء استفاده از نام و علامت تجاری، وب سایت و کلیه محتویات آن غیرقانونی می باشد.

2-8- تی تایم از کاربران خود می‌خواهد، حتماً شناسه کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس https://tititme.ir است، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به‌جز آدرس https://titime.ir مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.

2-9- هرگونه اقدامی از سوی کاربر که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های تی تایم شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. تی تایم این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه کاربر متخلف به‌عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند

2-10- در صورتیکه کاربر قصد دارد حساب کاربری خود را غیرفعال نماید می بایست درخواست رسمی خود را به‌صورت کتبی یا الکترونیک (ایمیل) به واحد پشتیبانی تی تایم ارسال نماید. تی تایم پس از بررسی درخواست و در صورتیکه قابل انجام باشد، حداکثر طی یک هفته نسبت به انجام آن درخواست اقدام خواهد نمود.

2-11- تی تایم به‌صورت منظم و پیوسته نسبت به توسعه نرم افزارهای خود اقدام می‌نماید و به همین دلیل برخی از امکانات نرم افزارها ممکن است دستخوش تغییر گردند. در اینصورت تی تایم هیچ گونه تعهدی مبنی بر اطلاع رسانی به کاربر در خصوص تغییرات و به روزرسانی های انجام شده نخواهد داشت. در عین حال در موارد لزوم این تغییرات و به روزرسانی ها در وب سایت تی تایم اطلاع رسانی می شود.

2-12- در صورتیکه به هر یک از دلایل مطرح شده در این توافقنامه، اطلاعات کسب و کار حذف گردد، امکان برگشت اطلاعات به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.

2-13- ایجاد حساب کاربری و پرداخت وجه اشتراک توسط کاربر، ملاک زمان شروع تعهدات طرفین می باشد.

ماده 3. حساب کاربری:
3-1- با توجه به اینکه احراز هویت کاربر و فعال شدن حساب کاربری از طریق تلفن همراه انجام می شود. بنابراین تغییر شماره موبایل کاربر پس از ثبت اطلاعات به هیچ عنوان مقدور نیست.

3-2- در صورتیکه که کاربر کلمه عبور خود را فراموش کرده باشد و به اطلاعات حساب کاربری(شماره همراه یا ایمیل) که به منظور بازیابی کلمه عبور مورد استفاده قرار می گیرند نیز دسترسی نداشته باشد، فینتو به هیچ عنوان نسبت به تغییر کلمه عبور و ارسال آن به شخص دیگری اقدام نخواهد کرد. تغییر کلمه عبور فقط از طریق شماره همراه و ایمیل صاحب آن که در زمان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری توسط کاربر وارد شده است مقدور می باشد.

3-3- کاربر اصلی نرم افزار، شخص حقیقی یا حقوقی ایجاد کننده حساب کاربری یا نماینده قانونی وی است. بنابراین فرض بر این است که ثبت نام کننده، اجازه یا اختیار کامل در این خصوص را دارا است و بروز هرگونه اختلاف بین طرفین، مسئولیتی را متوجه تی تایم نمی نماید.در این حالت مالک تلفن همراه در زمان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، کاربر اصلی نرم افزار شناخته می شود.

3-4- حساب کاربری ایجاد شده در سیستم توسط کاربر، صرفا جهت دسترسی و بهره برداری از سرویس های تی تایم متناسب با اشتراک خریداری شده یا استفاده آزمایشی به مدت محدود جهت آشنایی با آنها می باشد. بنابراین هر گونه استفاده غیر (موارد زیر) ممنوع می باشد و تی تایم این اختیار را دارد که علاوه بر حذف حساب کاربری، از طریق مراجع قضایی نسبت به احقاق حق خود اقدام نماید. در این حالت وجهی به کاربر مسترد نخواهد شد. موارد استفاده غیر مجاز عبارتند از:

  1. تلاش در جهت ایجاد اختلال در عملکرد سرویس.
  2. تلاش در جهت ایجاد خدشه به امنیت سرویس.
  3. کپی برداری و مهندسی معکوس نرم افزارها.
  4. تلاش برای دستیابی به کدهای اصلی نرم افزارها.
  5. واگذاری اشتراک به غیر.

ماده 4. هزینه ها، شرایط خرید و پرداخت
4-1- خرید اشتراک هر یک از سرویس های تی تایمT پس از ایجاد حساب کاربری از طریق وب سایت تی تایم و پرداخت وجه آن مقدور می باشد.

4-2- پرداخت وجه اشتراک صرفا از طریق درگاه خرید اینترنتی مقدور است. به همین منظور کاربر پس از انتخاب اشتراک مورد نظر و انتخاب گزینه خرید در وب سایت تی تایم، به صفحه پرداخت آنلاین (درگاه اینترنتی) منتقل خواهد شد . امکان واریز وجه به حساب های تی تایم (واریز بانکی یا کارت به کارت) یا پرداخت نقدی جهت خرید سرویس مقدور نیست.

4-3- پس از خرید و پرداخت اشتراک هر یک از بسته های نرم افزاری، امکان انصراف از خرید برای خریدار امکان پذیر نیست. حق استفاده از امکانات سرویس مشمول اشتراک، تا پایان مدت اعتبار آن برای صاحب اشتراک محفوظ است.

4-4- در صورتی که کاربر اقدام به خرید اشتراک هر یک از سرویس های تی تایم نماید، فرض بر این است که از فرصت تست (در دوره آزمایشی) استفاده نموده است و از امکانات و ویژگی های آن به‌صورت کامل مطلع می باشد و سرویس انتخابی، نیازهای کسب و کار وی را مرتفع می کند و ادعای عدم کارایی سرویس خریداری شده مورد قبول نبوده و دلیلی برای فسخ قرارداد و مطالبه وجه پرداختی نمی باشد.

4-5- خریدار موظف است تا قبل از اتمام مدت اشتراک نسبت به واریز وجه و تمدید آن بر اساس آخرین تعرفه های اعلامی اقدام نماید. در صورت عدم تمدید، دسترسی کاربر از زمان پایان اعتبار غیر فعال خواهد شد . در این حالت کلیه اطلاعات کاربر و اطلاعات نرم افزار به مدت 45 روز در سرورهای تی تایم نگهداری خواهد شد و کاربر می تواند طی این مدت نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام نماید در غیر اینصورت اطلاعات کاربر شامل اطلاعات کاربری و داده های ثبت شده به‌صورت کامل امحاء می شود و به هیچ وجه قابل بازیافت و دسترسی مجدد نخواهند بود.

4-6- تعرفه های اعلام شده جهت خرید سرویس های تی تایم، ملاک پرداخت وجه توسط کاربر خواهد بود و کاربر ملزم به پرداخت وجه دیگری نیست.

4-7- هزینه پرداخت شده توسط کاربر صرفا جهت استفاده از امکانات سیستم در مدت اشتراک و دریافت خدمات پشتیبانی رایگان می باشد. موارد ذیل مشمول خدمات پشتیبانی رایگان نمی گردند:

  1. توسعه و سفارشی سازی نرم افزار
  2. آموزش پرسنل کاربر

4-8- لیست نمایندگی های فروش، در وب سایت تی تایم – بخش امور نمایندگان – قابل دسترسی است. سرویس هایی که خارج از شبکه فروش تی تایم خریداری شده اند دارای اعتبار نیست و حقی را برای پرداخت کننده وجه و مسئولیتی را برای تی تایم ایجاد نخواهد کرد.

4-9- در صورتیکه کاربر نسبت به خرید سرویس از طریق نمایندگی های تی تایم اقدام نماید، وجه آن به‌صورت کامل در زمان ایجاد حساب کاربری و از طریق درگاه اینترنتی وب سایت تی تایم از کاربر دریافت خواهد شد و پرداخت هرگونه وجه دیگری تحت هر عنوان به نمایندگی های تی تایم مجاز نیست.

4-10- به روز رسانی و توسعه ماژول های نرم افزارهای تی تایم و همچنین رفع اشکال های احتمالی بر عهده تی تایم خواهد بود و هیچگونه مبلغی برای این موضوع از کاربر دریافت نمی گردد.

4-11- ثبت نام و استفاده آزمایشی از امکانات نرم افزارهای تی تایم برای یک دوره مشخص رایگان می باشد. پس از پایان دوره آزمایشی و در صورت عدم خرید هر یک از سامانه ها، اطلاعات کاربر غیر فعال خواهد شد و ادامه استفاده به‌صورت آزمایشی مقدور نمی باشد.

ماده 5. مسئولیت کاربران
5-1- کاربر موظف است اطلاعات درخواستی در زمان ثبت نام را به‌صورت صحیح وارد نماید و مسئولیت ثبت اشتباه یا معتبر نبودن اطلاعات، بر عهده وی می باشد. در صورتیکه کاربر از اطلاعات سایرین جهت ایجاد حساب کاربری استفاده نماید، در برابر شخص ذینفع اطلاعات وارد شده تماما مسئول است و تی تایم هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی نخواهد داشت و تی تایم مجاز خواهد بود به محض آگاهی از این موضوع نسبت به مسدود نمودن حساب کاربری کاربر اقدام نماید.

5-2- مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب آن می باشد. لذا هر کاربر موظف است کلمه عبوری را انتخاب کند که از امنیت لازم برخوردار باشد و شرایط کلمه عبور امن را داشته باشد و همه اقدامات لازم در خصوص حفظ و نگهداری آن را به عمل آورد. به‌صورت دوره ای نسبت به تغییر آن اقدام نماید و در صورتیکه احساس کرد که کلمه عبور در اختیار دیگران قرار گرفته است بلافاصله نسبت به تغییر آن اقدام نماید در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه تی تایم نخواهد بود و کلیه عواقب این سهل انگاری به عهده کاربر خواهد بود.

5-3- کاربر متعهد است اطلاعات حساب کاربری خود (شامل نام کاربری و رمز عبور) را در اختیار افراد غیرمجاز قرار ندهد. مسئولیت همه فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری کاربر انجام می شود بر عهده صاحب حساب کاربری است.

5-4- مسئولیت همه فعالیت های کاربر که ناشی از عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد بر عهده کاربر متخلف بوده و تی تایم هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت. در این حالت تی تایم می تواند ضمن غیرفعال کردن حساب کاربری کاربر متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه کاربر نسبت به احقاق حقوق قانونی خود به عمل آورند.

5-5- در صورت بروز اختلال در استفاده از هر یک از سرویس های تی تایم، کاربر موظف است موضوع را از طریق تیکت (و در صورت عدم دسترسی به سیستم تیکت، از طریق شماره تماس بخش پشتیبانی) اطلاع دهد و از همین طریق نیز پیگیری نماید در غیر اینصورت (اطلاع به روش های دیگر) مسئولیتی را از بابت پاسخگویی و رفع مشکل، متوجه تی تایم نخواهد کرد.

ماده 6. مسئولیت تی تایم
6-1- تی تایم تلاش می کند حداکثر توان خود را در جهت ایجاد رضایت کاربران به کار برد.

6-2- کلیه اطلاعات و داده های ثبت شده توسط کاربر در زمان استفاده از نرم افزارهای تی تایم در مالکیت صاحب حساب کاربری می باشد و تی تایم هیچگونه ادعایی در خصوص مالکیت آنها ندارد.

6-3- کلیه اطلاعاتی که در زمان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، اعم از نام – نام خانوادگی-شماره تلفن همراه و ایمیل از کاربر دریافت می شود صرفا جهت احراز هویت کاربر و استفاده از خدمات تی تایم مورد استفاده قرار می گیرد. تی تایم متعهد می گردد این اطلاعات را صرفا در محدوده ارائه این خدمات مورد استفاده قرار دهد و آنها را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی با مقاصد تجاری و غیرتجاری قرار ندهد و تنها در صورت صدور دستور مراجع ذیصلاح قضایی و مطابق متن دستور قضایی اقدام خواهد شد.

6-4- داده های هر کسب و کار صرفا مربوط به همان کسب و کار و مالک قانونی آن خواهد بود. تی تایم متعهد می گردد این داده ها را در اختیار اشخاص ثالث (حقیقی و حقوقی ) با مقاصد تجاری و غیرتجاری قرار ندهد. تی تایم به حفظ اسرار تجاری، حقوق مالكیت فکری و نیز اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران خود که اطلاعات آن در وب سایت و نرم افزارهای تی تایم بارگذاری و ثبت شده متعهد و ملتزم بوده و به‌صورت پیشگیرانه کلیه اقدامات مورد نیاز جهت حفاظت از محرمانگی این اطلاعات و جلوگیری از افشای آنها را انجام می دهد و تنها در صورت صدور دستور مراجع ذیصلاح قضایی و مطابق متن دستور قضایی اقدام خواهد شد.

6-5- تی تایم در تلاش است که بالاترین ضریب اطمینان را برای دسترسی کاربران به سرویس های ابری خود فراهم سازد. در مواردی که نیاز به قطع سرویس می باشد، موضوع حداقل ۱۲ ساعت قبل به اطلاع کاربر خواهد رسید.

6-6- تی تایم مسئولیتی در خصوص لو رفتن اطلاعات کاربر که به دلیل قصور و کوتاهی وی رخ داده باشد نخواهد داشت. تشخیص این موضوع بر عهده تی تایم می باشد.

6-7- تی تایم مسئولیتی در قبال حذف اطلاعات کسب و کار که توسط کاربر (عمدی یا سهوی) انجام میشود ندارد.

6-8- برخی از خدمات تی تایم با مشارکت شرکتها یا طرف های تجاری دیگر ارائه می شود که تی تایم کنترلی بر روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این شرکت ها، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و تی تایم مسئولیتی در خصوص آن ندارد.

6-9- در صورت بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه و سایر عوامل خارج از اختیار تی تایم، از قبیل اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، سیل و زلزله یا حوادث موثر در محیط و … ، به نحوی که انجام تعهدات و خدمات این توافقنامه را برای تی تایم غیرممكن سازد و یا با اشكال مواجه نماید، هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات متوجه تی تایم نمی باشد و کاربر حق هرگونه ادعایی نسبت به تی تایم را از خود سلب می نماید. با این حال در صورت بروز چنین مواردی تی تایم تلاش خود برای کاهش اثرات این موارد را می نماید.

6-10- تی تایم مسئولیتی در قبال لو رفتن، حذف و مخدوش شدن داده های کاربر در صورتیکه منشاء آن حملات هکری باشد نخواهد داشت. هرچند تی تایم تلاش می نماید از آخرین فناوری ها و پروتکل های امنیتی در طراحی و توسعه سیستم های خود با هدف جلوگیری از بروز این موارد استفاده نماید.

6-11- تی تایم هیچگونه مسئولیتی در قبال کسب منفعت یا وارد شدن هرگونه ضرر و زیان مستقیم یا غیرمستقیم به کاربر که ناشی از استفاده از سرویس های تی تایم باشد را ندارد.

6-12- در صورت بروز هرگونه اختلال در سرویس های اینترنتی و زیرساخت های الکترونیک کشوری که منجر به عدم امکان استفاده از سرویس های تی تایم گردد، مسئولیتی متوجه تی تایم نخواهد بود.

6-13- تی تایم حسن نیت خود را با تلاش برای ارتقاء سطح کیفیتی سرویس های عرضه شده اثبات می کند. اما حسن نیت تی تایم بدان معنا نمیباشد که:
6-13-1- سرویس خریداری شده نیازهای خاص کاربر را تماما برآورده نماید.
6-13-2- سرویس خریداری شده بی وقفه، ایمن و بدون خطا کار کند.
6-13-3- نتایج به دست آمده کاملا درست و قابل اتکا باشد.
6-13-4- هرگونه خطایی در عملکرد سیستم قابل تصحیح باشد.

6-14- تی تایم تلاش می کند اختلالی را که باعث توقف ارائه سرویس به کاربر شده است، درکوتاه ترین زمان ممکن مرتفع نماید.

ماده 7. قطع خدمات
7-1- در صورت بروز هرگونه تخلف از مفاد این توافقنامه از سوی کاربر، تی تایم این حق را خواهد داشت تا در گام نخست نسبت به مسدود نمودن حساب کاربری کاربر تا زمان حل و فصل آن اقدام نماید.

7-2- در صورت عدم رعایت تمام یا بخشی از مفاد این توافقنامه از طرف کاربر یا هر زمان که محرز شود کاربر از اطلاعات غیرواقعی جهت ایجاد حساب کاربری استفاده کرده است تی تایم این حق را دارد که نسبت به مسدود نمودن حساب کاربری وی بدون اطلاع قبلی اقدام نماید. در چنین حالتی وجهی به کاربر مسترد نخواهد شد.

ماده 8. تغییرات و به روزرسانی توافق‌نامه
8-1- تی تایم در هر زمان حق تغییر و به روز رسانی متن این توافقنامه را خواهد داشت . این تغییرات می تواند شامل کمیت و کیفیت خدمات، بسته های نرم افزاری ، تعرفه ها و تعهدات باشد. در چنین حالتی، تغییرات قیمتی عطف به ماسبق نمی شود ولی مابقی تغییرات، مبنای هرگونه توافق جدید با کاربر خواهد بود.

8-2- آخرین نسخه ی به روز قوانین و مقررات همواره از طریق همین صفحه و به آدرس https://titime.ir/rules امکان پذیر خواهد بود.

9-1- تی تایم از شماره همراه و ایمیل وارد شده توسط کاربر در زمان ثبت نام جهت برقراری ارتباط استفاده خواهد کرد. ایمیل های ارسالی از تی تایم با دامنه www.titime.ir خواهد بود و تماس های تلفنی نیز با شماره تلفن 02188760210 انجام خواهد شد.