بهترین نرم افزار نظرسنجی + 5 نظر سنجی ساز آنلاین

بهترین نرم افزار نظرسنجی + 5 نظر سنجی ساز آنلاین

حقوق را افزایش می دهید یا خرید اعتباری با خدمات عالی به کارمندانتان می دهید؟
ساعت کار را اضافه می کنید تا 5 شنبه را تعطیل کنید؟ یا با ساعت کار کمتر هر روز هفته را الزامی می کنید؟
یک مدیر پروژه اضافه می کنید یا نرم افزار مدیریت منابع انسانی تهیه می کنید؟
در مدیریت یک کسب و کار به چیز های بسیار زیادی نیاز است اما آنچه مسلم است؛ شما همیشه به یک نظرسنجی نیاز دارید. یک نظر سنجی ساده و تک سؤالی با گزینه پاسخ‌های محدود که می‌تواند شمارا در طراحی محصول جدید، بهبود محصولات قدیمی یا اتخاذ تصمیمات مهم مربوط به همه سازمان یاری کند.

برنامه نظر سنجی چه مزیتی دارد؟

این کار علاوه بر ایجاد شبکه بسیار گسترده و به شما این امکان را می‌دهد تا برای جمع آوری سریع بازخورد در مورد سؤال‌ها مهم از آن استفاده کنید. از سوی دیگر،. اگر به دنبال پرسیدن سؤالات پیچیده‌تر هستید، جمع بندی ما از بهترین برنامه‌های سازنده نظر سنجی را بررسی کنید. در مقاله 5 نوع نرم افزار منابع انسانی ، نرم افزار هایی که برای مدیریت منابع انسانی به آن نیاز دارید را مطالعه کنید.


نظر سنجی در شبکه های اجتماعی مختلف

شاید سخت‌ترین بخش ایجاد یک رای گیری این باشد که مطمئن شوید مردم واقعاً به آن پاسخ می‌دهند. برای همین است که شبکه‌های اجتماعی برای همه پرسی ها عالی عمل می‌کنند.
توییتر، اینستاگرام و فیس بوک همگی ابزار های رای گیری ای را ارائه می‌دهند که به سرعت به شما می‌گویند مخاطبان شما چه فکری می‌کنند. برای اکثر مشاغل، آنها ساده‌ترین و مؤثرترین راه برای دریافت نظرات ساده به صورت رایگان هستند.

نظرسنجی در توئیتر

توییتر به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام ساخت یک نظرسنجی بتوانید به هر توییتی ارجاع دهید. ابتدا شروع به نوشتن سؤال خود کنید (همان‌طور که معمولاً هر توییتی را می‌نویسید)، سپس روی نماد کوچک زیر آن ضربه بزنید.
سپس می‌توانید پاسخ‌ها را اضافه کنید، مدت زمان همه پرسی را (از یک دقیقه تا یک هفته) تنظیم کنید و آن را برای مخاطبان خود توییت کنید. بعداً توییت را بررسی کنید تا تجزیه و تحلیل نهایی پاسخ‌های خود را ببینید.

نظرسنجی در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت poll خود را در استوری ها قرار داده است. برای ایجاد نظرسنجی، یک عکس یا ویدئوی جدید در قسمت استوری اینستاگرام بگذارید و روی نماد استیکر در بالای ویرایشگر استوری ضربه بزنید. برچسب poll را انتخاب کنید، سپس یک سؤال را تایپ کنید. همه پرسی های استوری اینستاگرام به طور پیش‌فرض روی پاسخ‌های بله/خیر هستند، اما می‌توانید روی دکمه‌های بله و خیر ضربه بزنید و در صورت تمایل دو گزینه پاسخ را سفارشی کنید. نظ رسنجی به مدت 24 ساعت (یا تا زمانی که استوری اینستاگرام خود را حذف نکنید) فعال خواهد بود و با باز کردن مجدد استوری می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.

نظرسنجی در فیسبوک

فیس بوک دارای یکی از کامل‌ترین همه پرسی های در بین تمام پلتفرم های سوشال مدیاست. برای ایجاد یک VOTING جدید در فیس بوک، شروع به نوشتن یک “به‌روز رسانی وضعیت” کنید، سپس روی دکمه ask a quastion در زیر جعبه‌ای که در متن تعبیه شده است کلیک کنید. یا در صفحه فیس بوک، روی دکمه ایجاد نظر سنجی کلیک کنید. اکنون، گزینه‌های پرسش و پاسخ را اضافه کنید و مدت زمان را تنظیم کنید (یا بگذارید برای همیشه ادامه داشته باشد). یک نظر سنجی خلاقانه‌تر می‌خواهید؟ گزینه پاسخ می‌تواند شامل یک عکس یا GIF به همراه متن شما باشد، شاید به این منظور که نظر شرکت کنندگان به شما کمک کند تا لوگوی بعدی خود را انتخاب کنید.

برنامه نظرسنجی ساز یا شبکه های اجتماعی؟

حتی اگر کاربران ریپورت، بن یا محدود شده باشند؛ همه پرسی های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند راهی عالی برای دریافت نظرات سریع از مخاطبان شما باشند. با این حال، به خاطر داشته باشید که رای گیری در شبکه های اجتماعی به اندازه برنامه‌ های اختصاصی این زمینه، قدرتمند نیستند.
شما نمی‌توانید به راحتی داده‌ها را از همه پرسی های رسانه‌های اجتماعی رصد کنید یا آنها را در وبلاگ یا وب‌سایت شرکت خود بارگذاری کنید. اگرچه می‌توانید توییت‌ها و پست‌های فیس‌بوک را بهینه سازی کنید. علاوه بر این، همه پرسی های رسانه‌های اجتماعی را فقط می‌توان در شبکه اجتماعی که در آن پست می‌شود مشاهده کرد، بنابراین مخاطبان توییتر شما نمی‌توانند در نظرسنجی فیس‌بوک رأی دهند، مگر اینکه هر دو حساب را دنبال کنند.

ساخت نظرسنجی آنلاین رایگان

در حالی که همه پرسی های رسانه‌های اجتماعی اغلب بهترین گزینه هستند، گاهی اوقات شما به ابزار های قوی‌تری برای جمع‌آوری داده‌های خود درباره مخاطبانتان نیاز دارید. تعداد کمی از اینها در بازار موجود است و ما بیش از پانزده مورد از محبوب‌ترین آنها را آزمایش کردیم. ما به دنبال برنامه‌ های رای گیری ای بودیم که:
استفاده از آن آسان باشد
یک ویژگی منحصر به فرد را بالاتر و فراتر از گزینه‌ های رای گیری استاندارد ارائه دهد
شامل ویژگی‌های قوی‌تری از همه پرسی های رسانه‌های اجتماعی باشند
این جمع بندی صرفاً بر برنامه‌ های رای گیری متمرکز است. در حالی که می‌توانید از ابزار های رای گیری سنتی برای ایجاد همه پرسی های یک سؤالی نیز استفاده کنید، این برنامه‌ های رای گیری معمولاً ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهند که برای ایجاد یک نظر سنجی ساده نیازی به آن ندارید.

5 برنامه نظر سنجی رایگان

Junkie (وبسایت) برای ایجاد نظر سنجی رایگان بدون حساب کاربری
EasyPolls (وبسایت) برای بارگذاری سریع همه پرسی ها در وب سایت شما
Poll everywhere (وب، اندروید، iOS، پاورپوینت و اسلایدهای گوگل)
Polltab برای رای گیری‌های دارای اعتبار
Xoyondo برای اینکه دقیقاً ببینید چه کسی به چه چیزی رای داده است

بررسی وبسایت نظر سنجی Junkie

بهترین برنامه نظرسنجی برای ایجاد فرم‌ های رای گیری رایگان بدون حساب کاربری
Poll Junkie به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به ثبت نام در سایت همه پرسی های سریع مورد نیازتان را به صورت رایگان انجام دهید.
صفحه اصلی Poll Junkie ساده است و سراغ اصل مطلب می‌رود. برای شروع روی دکمه بزرگ و آبی کلیک کنید و سپس عنوان نظر سنجی و تاریخ انقضای رای گیری را اضافه کنید. (همه پرسی ها یک ماه پس از ایجاد بسته می‌شوند.). اگر می‌خواهید پیوندهای قابل اشتراک‌گذاری نظرسنجی را از طریق ایمیل دریافت کنید، می‌توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی را برای نظر سنجی تنظیم کنید، یا آن را در دسترس همه قرار دهید و آن را به بخش “همه پرسی های باز” اضافه کنید و یا آن را محدود به پاسخ دهندگانی کنید که می‌خواهید پیوندها را با آنها به اشتراک بگذارید.

تی تایم 
TITIME
نظر سنجی

انواع سوالات در Poll Junkie

از نظر انواع سؤال‌ها، می‌توانید از بین همه پرسی های چند گزینه‌ای، رتبه‌بندی 1 تا 10، رتبه‌بندی (اول، دوم، سوم…) یا متن باز را انتخاب کنید، و Poll Junkie کار شما را ذخیره می‌کند. می‌توانید از مرورگر خود خارج شوید و بعداً به Poll Junkie برگردید، جایی که از شما می‌خواهد از قسمتی که رای گیری را متوقف کرده‌اید ادامه دهید.
پس از ایجاد یک نظرسنجی، Poll Junkie به شما پیوندهایی می‌دهد تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، نتایج را ببینید، به صفحه مدیریت دسترسی پیدا کنید و در نهایت نظر سنجی را ویرایش کنید. حتماً این پیوندها را در جایی امن ذخیره کنید یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا Poll Junkie آنها را برای شما ارسال کند.

رابط کاربری Poll Junkie

در حالی که وب‌سایت از نظر رابطه کاری بسیار ساده است و این ویژگی‌ها ممکن است ابتدایی به نظر برسند، Poll Junkie کار نهایی مورد نظرتان را برای شما انجام می‌دهد و نیازی به ثبت نام در برنامه دیگری ندارید. بعلاوه، سایر برنامه‌ های رای گیری رایگان اغلب به شما اجازه نمی‌دهند کار خود را در حین انجام کار ذخیره کنید و از بین چندین نوع سوال رای گیری خود را انتخاب کنید.


نظر سنجی ساز EasyPolls (وب)

بارگذاری نظرسنجی در وب سایت شما راهی آسان برای درک بهتر مشتریان و سنجش رضایت مشتری است. می‌توانید همه پرسی های جدید را بسته به فصل، پیشنهادات محصول جدید یا به‌روزرسانی‌ها به وب‌سایت خود اضافه کنید. در حالی که به طور کلی ایجاد یک نظر سنجی ساده است، ایجاد رای گیری، کپی کردن کد جاسازی جدید، رفتن به صفحات مناسب و جایگزینی کد قدیمی با کد جدید، فرآیند دستی‌تری است. EasyPolls راه حلی با ویژگی ” poll container” دارد.
poll container قطعه کدی است که در EasyPolls ایجاد می‌کنید و سپس فقط یک بار در وب‌سایت خود آن را آپلود می‌کنید. سپس، هر بار که یک نظر سنجی جدید ایجاد می‌کنید، می‌توانید به جای ویرایش هر صفحه با کد جاسازی جدید، آن را به poll container اضافه کنید.

نرم افزار نظرسنجی
نظر سنجی ساز EasyPolls

آموزش استفاده از EasyPolls

برای استفاده از poll container ، ابتدا باید چند نظر سنجی فعال به حساب EasyPolls خود وصل کنید. ایجاد یک رای گیری جدید آسان است:
به برگه رای گیری بروید، سؤال و پاسخ‌های خود را وارد کنید، ظاهر نظر سنجی را با انتخاب یکی از 21 تم یا با ایجاد تم خود سفارشی سازی کنید، و روی ذخیره کلیک کنید (شما باید برای یک حساب ثبت نام کنید یا وارد شوید.
توجه: یک کانتینر در یک زمان فقط می‌تواند یک نظر سنجی داشته باشد، اما شما می‌توانید همان نظرسنجی را در چندین کانتینر قرار دهید.


نظر سنجی در سایت polleverywhere (وب، اندروید، iOS، پاورپوینت و اسلایدهای گوگل)

ابتدا یک نظر سنجی در وب سایت خود ایجاد کنید و ویجت Poll Everywhere را به PowerPoint، Keynote یا Google Slides خود اضافه کنید. در حین ارائه، سؤال خود را از مخاطبان بپرسید، و آنها می‌توانند با بارگذاری نظرسنجی در مرورگر تلفن خود یا ارسال پیامک، پاسخ دهند.
پاسخ‌ های رای گیری در زمان ارائه به بقیه نشان داده می‌شود تا مخاطبان شما را درگیر خود نگه دارند. اگر تصمیم به انجام یک نظر سنجی با پایان باز (یا با فیلد “سایر”) دارید، می‌توانید انتخاب کنید که کدام پاسخ‌ها در ارائه شما نمایش داده شوند و پاسخ‌های نامناسب یا خارج از موضوع را فیلتر کنند.

polleverywhere
نظر سنجی در وب سایت


Polltab (وب) برای رای گیری‌های دارای اعتبار

چه نظرسنجی را در وب‌سایت خود باگذاری کنید و چه آن را مستقیماً در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا کاربران را به یک پیوند یکتا هدایت کند، همیشه در معرض خطر رأی‌های اسپم هستید. ترول‌های آنلاین ممکن است رای گیری شما را پر از پاسخ‌های جعلی کنند یا ربات‌ها ممکن است آن را از بین ببرند. می‌توانید حفاظت‌هایی مانند محدود کردن چندین رأی از یک آدرس IP یا افزودن فرم CAPTCHA را اضافه کنید، اما Polltab شرکت کنندگان را ملزم می‌کند حتماً به Google، Facebook، Reddit یا Twitch خود وصل شوند.

آموزش استفاده از Polltab

ابتدا گزینه‌های پرسش و پاسخ نظرسنجی خود را وارد کنید. یک پیش نمایش در سمت راست صفحه ظاهر می‌شود. سپس، از نوار لغزنده در پایین صفحه، رای گیری را برای تنظیم سطح امنیت آن انتخاب کنید. آن را تا انتها به سمت چپ بلغزانید تا امکان رای گیری نامحدود فراهم شود. سپس آن را به سمت راست بلغزانید تا برای رأی دادن نیاز به ورود به سیستم Google، Facebook، Reddit یا Twitch داشته باشید. برای احراز هویت شخص ثالثی را انتخاب کنید، دکمه Vote در پیش‌نمایش زنده به‌صورت پویا به‌روزرسانی می‌شود. به عنوان مثال، اگر به ورود به Reddit نیاز دارید، دکمه به عنوان Vote with Reddit تغییر می‌کند.

Polltab
نظرسنجی ساز آنلاین
مرحله پایانی Polltab

وقتی آماده انتشار رای گیری خود هستید، یک URL سفارشی دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید. راه روشنی برای مشاهده نتایج نظر سنجی وجود ندارد، بنابراین به عنوان یک راه حل، اگر نتایج را به انتهای URL نظرسنجی خود اضافه کنید، می‌توانید آرا را به محض ورود مشاهده کنید.


Xoyondo (وب)

همه پرسی ها اغلب برای به دست آوردن دیدگاه‌های جمعی از ترجیحات افراد استفاده می‌شوند. گاهی برای شما مهم نیست که چه کسی به خامه یا کرانچی رای داده است. فقط می‌خواهید بدانید کدام یک اکثریت آرا را به دست آورده است.
اما سناریوهایی وجود دارد که می‌خواهید بدانید دقیقاً چه کسی به چه چیزی رای داده است. اگر از رای گیری برای ثبت اولویت‌های ناهار استفاده می‌کنید، چه؟ یا برای تعطیلات خانوادگی برنامه ریزی کنید؟ در این موارد، دانستن اینکه هر فرد به چه چیزی رای داده می‌تواند به فرآیند تصمیم گیری شما کمک کند.
با Xoyondo، می‌توانید “نظر سنجی” ای ایجاد کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید کدام پاسخ دهندگان به کدام گزینه رای داده اند. این همه پرسی ها دقیقاً مانند Doodle، با ابزار تقویم آنلاین تنظیم شده‌اند (اما این دو برنامه به یکدیگر وابسته نیستند).

نظرسنجی
Xoyondo

Xoyondo ؛ بدون حساب کاربری نظرسنجی بسازید!

ایجاد نظر سنجی رایگان است و شما حتی نیازی به یک حساب کاربری در Xoyondo ندارید. اما اگر قصد دارید چندین نظرسنجی ایجاد کنید، می‌توانید برای مدیریت و سازماندهی بهتر همه پرسی های خود در یک مکان (در مقابل اینکه برای مشاهده پاسخ‌ها به هر پیوند نظرسنجی جداگانه بازگردید) برای حساب رایگان ثبت نام کنید.
ایجاد یک نظرسنجی، همان مراحل یک نظر سنجی معمولی و ناشناس را دنبال می‌کند. عنوان نظرسنجی خود را وارد کنید، یک توضیح مختصر اختیاری از نظر سنجی و پاسخ‌های آن را تایپ کنید. می‌توانید تنظیمات رای گیری را طوری تنظیم کنید که آن را به یک رای گیری ناشناس تبدیل کند (که در آن فقط می‌توانید آرا را در کنسول مدیریت ببینید)، فقط به شرکت‌کنندگان اجازه دهید به یک گزینه رای دهند، یا هر بار که کسی در مورد شما رای می‌دهد یا نظر می‌دهد، اعلان‌های ایمیل دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی Xoyondo

هنگامی که نظر سنجی شما کامل شد، دو پیوند یکتا دریافت خواهید کرد: یکی برای اشتراک گذاری با شرکت کنندگان و دیگری برای شما برای بازگشت و ویرایش نظرسنجی. با شروع رأی گیری، نتایج را به صورت جدولی خواهید دید. نام هر شرکت‌کننده در ستونی در سمت چپ، گزینه‌های پاسخ به صورت ردیفی در بالای جدول خواهد بود و وسط جدول یک علامت سبز رنگ برای گزینه‌های انتخاب شده و قرمز نشان می‌دهد. X برای کسانی که نبودند.
به لطف رسانه‌های اجتماعی، دریافت پاسخ سریع به سوالات و نظر سنجی از مخاطبان آسان‌تر از همیشه است. با برنامه‌ های رای گیری اختصاصی، می‌توانید پاسخ‌های دقیق‌تری دریافت کنید و از نظرسنجی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. دفعه بعد که نیاز دارید بفهمید دنیا چه فکری می‌کند، این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا به سرعت پاسخ خود را دریافت کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *